Česta Pitanja (FAQ) za Najam Automobila
Imate pitanje o najmu automobila? Pregledajte teme u nastavku ili kliknite na jedno od pitanja kako biste pronašli odgovor i krenuli na put! Za brze savjete o najmu automobila, pogledajte naš vodič za najam automobila.

Rezervacije
Da li se u rezervaciji mora navesti tačno vrijeme preuzimanja vozila?
Prilikom izrade rezervacije potrebno je navesti tačno vrijeme preuzimanja vozila, ali ukoliko želite promijeniti vrijeme preuzimanja, molimo vas da kontaktirate naš rezervacijski ured ili poslovnicu preuzimanja.
Koliko unaprijed moram napraviti rezervaciju?
Poželjno je napraviti rezervaciju minimalno 24 sata unaprijed, dok je u periodu visoke potražnje (juli i august) preporučljivo rezervisati nekoliko dana ranije.
Da li trebam rezervisati dodatnu opremu prije najma?
Svakako preporučujemo da rezervišete dodatnu opremu prije najma kako biste bili sigurni da će ona biti dostupna u trenutku preuzimanja vozila.
Nisam dobio potvrdu rezervacije. Kome da se obratim?
Ako niste dobili potvrdu rezervacije putem telefonskog kontakta, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila na kontakt@autonajam.ba ili na broj telefona +46 73 650 18 42.
Da li se plaća izrada i otkazivanje rezervacije?
Ne plaća se nikakva naknada za izradu i otkazivanje rezervacije.
Opcenito
Šta je naknada za prijelaz granice (cross border fee) i treba li mi zeleni karton prilikom prelaska granice?
Naknada za prijelaz granice plaća se isključivo ako putujete u zemlje koje nisu članice EU, zbog većeg rizika od krađe ili štete. Iznosi 59,00 EUR i NE zavisi od broja dana najma ili zemalja koje ćete posjetiti. Također, možemo obezbijediti zeleni karton, ali uz dodatnu naknadu.
Da li trebam platiti naknadu za prelazak granice ako putujem u Dubrovnik preko Neuma (BiH)?
Da, trebate platiti naknadu.
Da li trebam platiti naknadu za prelazak granice ako putujem u Dubrovnik preko Neuma (BiH)?
U Bosni i Hercegovini, plaćanje za korištenje autoceste može se obaviti na nekoliko načina. Na naplatnim stanicama možete platiti gotovinom u konvertibilnim markama (BAM) ili kreditnim/debitnim karticama kao što su Visa i MasterCard.
Šta ako dobijem parkirnu ili prekršajnu kaznu?
Parkirnu kaznu možete platiti direktno izdavaocu ili prilikom vraćanja vozila, uz dodatne administrativne troškove. Ako dođe do prekršaja, mi kao vlasnik vozila ćemo primiti kaznu i obavijestiti vas putem e-maila ili telefona.
Da li se naplaćuje usluga hemijskog čišćenja?
Da, ako vozilo nije vraćeno u istom stanju u kojem je preuzeto, već je unutrašnjost prljava ili je prekršena zabrana pušenja.
Šta je naknada za prijelaz granice (cross border fee) i treba li mi zeleni karton prilikom prelaska granice?
Bez prethodnog odobrenja, korištenje vozila izvan granica Bosne i Hercegovine nije dozvoljeno. Ukoliko najmodavac napusti teritoriju Bosne i Hercegovine bez obavještenja Auto najam, te dođe do štete ili krađe vozila, najmodavcu će biti naplaćen puni iznos štete ili tržišna vrijednost vozila.
Najam vozila
Šta mi je sve potrebno za iznajmljivanje vozila?
Za iznajmljivanje vozila potrebna vam je važeća vozačka dozvola, lična karta ili putovnica.
Koja je minimalna i maksimalna starost za iznajmljivanje vozila?
Minimalna starost za iznajmljivanje vozila je 18 godina, a ne postoji maksimalna starost.
Postoji li ograničenje kilometraže koju mogu preći?
Ne postoji ograničenje, kod Auto Najam imate neograničen broj kilometara koje možete preći.
Može li vozilo koristiti i druga osoba?
Može. U tom slučaju, moguća je naplata naknade za dodatnog vozača (provjerite uvjete rezervacije).
Mogu li preuzeti i vratiti vozilo van radnog vremena?
Vozilo možete preuzeti i vratiti van radnog vremena uz dodatnu naknadu za vraćanje/preuzimanje izvan radnog vremena.
Mogu li ostaviti vozilo na drugoj lokaciji nego što sam ga preuzeo?
Možete ostaviti vozilo na drugoj lokaciji, ali može se naplatiti dodatna naknada u zavisnosti od udaljenosti između mjesta gdje vraćate vozilo i mjesta gdje ste ga preuzeli.
Može li najam trajati manje od 24 sata?
Najam može trajati manje od 24 sata, ali minimalna naplata je 1 dan, odnosno 24 sata.
Mogu li vozilo vratiti prije predviđenog datuma povratka?
Da, vozilo možete vratiti prije predviđenog datuma uz prethodnu najavu.
Koliko je dopušteno kašnjenje pri vraćanju vozila bez dodatne naknade?
Dopušteno kašnjenje je 1 sat. Nakon tog vremena obračunava se dodatni dan i naknada za kašnjenje.
Je li moguća dostava/preuzimanje vozila na određenu adresu?
Dopušteno kašnjenje je 1 sat. Nakon tog vremena obračunava se dodatni dan i naknada za kašnjenje.
Može li neko umjesto glavnog vozača vratiti vozilo?
Može, ali u tom slučaju ta osoba mora biti navedena u ugovoru kao dodatni vozač.
Mogu li unajmiti vozilo ako nemam kod sebe vozačku dozvolu, već samo sliku vozačke dozvole na mobitelu?
Ne možemo izdati vozilo osobi koja nema fizički prisutne dokumente.
Koliko dugo će vozilo biti dostupno ako se zakasni i ne preuzme vozilo u dogovoreno vrijeme?
Ako ste nas prethodno obavijestili, vozilo će vas čekati do vašeg dolaska. U suprotnom, ne možemo garantirati da će vozilo biti dostupno do vašeg dolaska.
Plaćanje
Koje vrste plaćanja nudite?
Možete platiti karticom, kao i gotovinom, bilo u eurima ili konvertibilnim markama (BAM).
Mogu li dobiti R1 račun za najam vozila?
Da.
Može li se kreditna kartica teretiti nakon najma vozila?
Može u slučaju da se nakon najma ukaže potreba za eventualnom dodatnom naplatom (kazna za nepropisno parkiranje tokom najma vozila, prekršajne kazne, štete otkrivene nakon pranja vozila koje nisu bile vidljive ako je vozilo bilo izrazito prljavo, štete na vozilu ili vraćanje s manjom količinom goriva). O svim naknadnim terećenjima bit ćete obaviješteni putem elektroničke pošte ili telefona.
Koja je cijena štete na vozilu?
Ako nemate zaštitne klauzule, dobit ćete informaciju o troškovima koje trebate pokriti.
Mogu li donijeti odluku o plaćanju zaštitnih klauzula prilikom rezervacije ili mogu donijeti odluku i prilikom preuzimanja vozila?
Zaštitne klauzule možete uzeti i prilikom preuzimanja vozila, a naši djelatnici će vam dodatno objasniti koje pogodnosti one donose.
Mogu li platiti najam prilikom preuzimanja vozila?
Da.
Tehnička pitanja
Da li je dozvoljeno pušiti u vozilu?
U našim vozilima nije dozvoljeno pušiti. Ukoliko dođe do kršenja zabrane, naplaćuje se naknada za uslugu hemijskog čišćenja vozila.
Da li je dozvoljeno voziti kućne ljubimce u vozilu?
Da, ali imajte na umu da se naplaćuje naknada za uslugu hemijskog čišćenja ako se unutrašnjost vozila zaprlja.
Šta ako ne dobijem pun rezervoar goriva?
U slučaju da vozilo nema pun rezervoar goriva, možete ga vratiti s istom razinom goriva s kojom ste ga i preuzeli.
Gdje mogu provjeriti koju vrstu goriva trebam uliti u vozilo?
Vrsta goriva je navedena u ugovoru o najmu, kao i na dokumentima vozila. Također, oznaka goriva se nalazi na unutrašnjoj strani poklopca rezervoara za gorivo.
Što ako nisam stigao uliti gorivo?
U poslovnici plaćate gorivo koje nedostaje i uslugu točenja goriva u vozilo.
Ima li svako vozilo obaveznu opremu?
Sva naša vozila imaju obveznu opremu koja je u skladu s lokalnim i europskim zakonima o sigurnosti na cesti.
Što ako izgubim ključ, dokumente ili registracijsku oznaku?
Molimo vas da nas što prije kontaktirate za pomoć putem telefonskog broja +46 73 650 18 42.
Moram li po zakonu imati dječju sjedalicu?
Po zakonu, sva djeca do 150 cm moraju biti vezana u autosjedalici koja je pričvršćena u vozilu.
Šta uraditi ako vozilo ima tehnički kvar ili pukne guma?
Molimo vas da nas što prije kontaktirate za pomoć putem telefonskog broja +46 73 650 18 42.
Kako mogu biti siguran da mi postojeće štete neće biti naplaćene?
Prije i poslije svakog najma vrši se zajednički pregled vozila, a sve štete na vozilu navedene su opisom i slikom u sistemu i na kontrolnoj listi.
Koja je procedura u slučaju kvara na vozilu u inostranstvu?
Molimo vas da nas što prije kontaktirate za pomoć putem telefonskog broja +46 73 650 18 42.
Iznajmili smo dodatnu opremu, ali nam ne treba ili ima tehničkih problema.
Kontaktirajte najbližu poslovnicu kako biste je vratili. U tom slučaju, platit ćete samo vrijeme korištenja dodatne opreme.